Sziasztok,
nos elkezdem egyik helpdeskes barátommal íni a blogot :) A legelső bejegyzés éppen az írási és olvasási hiányosságokról fog szólni.
Alapvető tapasztalatom az, hogy az ügyfelek jelentős többsége vagy nem tud vagy nem szeret olvasni. Van erre pár vidám példám is rögtön:
A leg elemibb probléma legelső hepdeskes napom során is az Outlook Express és egyáltalán az Outlook szó kiejtésével hozható összefüggésbe :) Verziiók @ügyfelek: Kutluk ekszpressz, kuklunk, kitekintő gyorsvonat.
Másik fülemet sértő és leggyakoribb: "Jó akkor lereteszeljük a modemet" (Ez gondolom főként a mezőgazdaságban dolgozók kifejezése, akik lereteszelik a tyúkoknál az ólat)
Harmadik és a legjobb a szélesvásznú szolgáltatás (ehez egy Tarantino filmet adunk minden kedves ügyfelünknek)
Nem is a nyelvi problémákkal, és azzal van a baj, hogy nem tudnak olvasni, hanem nem is akarnak sajnos a kedves ügyfelek. Sokkal egyszerübb felhívni és ideget tépni az ügyfészolgálattal. Első postnak megteszi ez is :P