Sziasztok !
Én vagyok az a bizonyos második ! :D
Ennyit a bemutatkozásról.
Azt hiszem a legfontosabb szabály az az első szabály.
Az első szabály:
Az ügyintéző NEM AZ ELLENSÉGED !
Ne hidd azt, hogy ő merő rosszindulatból nem segít vagy mondja azt, hogy a te gépeddel van a hiba! Ha ezt mondja valószínűleg úgy is van.
Bizonyíték arra, hogy ez így is van az, hogy ha valamilyen hibáról nem lehet eldönteni, hogy szolgáltatói hiba e a kolléga egyből rögzíti a bejelentést de ha tudja jól, hogy ez nem a mi hibánkból adódik akkor ragaszkodik a user errorhoz.
Ugye ez még 1x sem jutott eszedbe?
Második szabály:
A hívásokat több okból is rögzítik. ( Nem csak miattad, pl. az ügyfélkapcsolat minőségének javítása érdekében. )
Az első szabály
2008.05.22. 13:35 | Ajax error | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://juzererror.blog.hu/api/trackback/id/tr21482310
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.