"Miért?"
Nagyon sok hasonló blog született már a másik oldal részéről. Azaz arról a részről aki betelefonál egy telefonos ügyfélszolgálatra, és utánna megosztja véleményét a többi netlakóval, hogy véleménye szerint mennyire buta, nem hozzáértő az aki a vonal másk végén ül. Magamról annyit, hogy ügyfélszolgálatos vagyok egy internetszolgáltatónál, így látom, tapasztalom nap mint nap az emberi nem hozzáértés, butaság, bunkóság, és egymás iránti empátia és megértés teljes hiányát. Olyan történeteket fogok teljesen más névvel és adatokkal leírni, amik nap mint nap esnek meg velünk a hd -n ülő többségében fiatalokból álló társasággal. Nevek nélkül. Hozzátenném, nem az ügyfelek kigúnyolására, és lenézésére szeretnék törekedni, hanem arra, hogy aki nem dolgozott még ilyen helyen, és esetleg telefonkagylót kénytelen ragadni mert netalántán problémája akadt, érezze át milyen átélni azt amikor a másik oldalon ül. Nagyon remélem, hogy sokan elgondolkodnak ezen az itt olvasottak után. Mi is emberek vagyunk. Lesz jópár vicces, és kevésbé vicces bejegyzés, ezt garantálhatom. Jó szórakozást!
Helpkeksz
Miért?
2008.05.15. 23:56 | hancurkandúr | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://juzererror.blog.hu/api/trackback/id/tr78471854
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.